### MOEDERDAG TIPS ###

Zondag 14 mei is het weer Moederdag en als moeder en oma kan ik ontzettend genieten van deze dag. Hoe heerlijk is het als je gezin op zo'n dag bij elkaar is.
Ik besef ook heel goed dat dit niet voor iedereen mogelijk is door wat voor een reden dan ook.
Ik snap ook dat niet iedereen zich cadeautjes kan veroorloven, dus hierbij wil ik nog wat persoonlijke kleine cadeautjes voor moeder tonen die nog geen €10,= kosten incl. verzenden.
Ik hoop dat er iets leuks voor je bijzit, zo niet kijk even in de webwinkel :www.jewels-delight.nl

Heb je vragen of wensen mail naar : info@jewelsdelight.nl
Wij helpen je graag aan een mooi cadeautje voor Moederdag en je krijgt dezelfde dag antwoord !!
€6,50

€9,95


€6,50
€7,95
€6,95
€8,=
€6,50

Reacties

Populaire posts van deze blog

DHZ PAKKETJE

VLINDER SOLDEREN