BACK TO WORK

 
 
 
De werkweek is begonnen, dus ik ook. Ik ben begonnen met te kijken wat er allemaal in de webwinkel staat en of alles nog "up to date"is. Jeetje, ik had niet in de gaten dat er inmiddels zoveel artikelen zijn gemaakt door Jewels Delight (Cees en Abby). Als je een bijzonder cadeautje zoekt vindt je vast wel iets bij ons.
 
Hier een paar cijfers:
 
Armbanden                  52 stuks
Armbanden(kralen) 32 stuks
Armbanden kids        16 stuks
Glasbuttons                 39 stuks
Speldje/broche           23 stuks
Glashangers ruim     80 stuks
 
                               
 
Het is een blijft een geweldig wat je allemaal met glas kunt doen, en proberen om het te combineren met sieraden blijft een uitdaging.
Regelmatig wordt mij gevraagd wat het leukste is wat ik gemaakt heb. Nou ik vind alles leuk om te maken, heel cliché ik weet het, maar er is 1 button die mij zeer dierbaar is en dat is van onze mooie oude labrador Bas, dus al ik moet kiezen is dit mijn favorite.
 
 
Voor iedereen die weer naar zijn/haar baas gaat, werk ze, zoniet, geniet van de zon !!!

 
 


Reacties

Populaire posts van deze blog

DHZ PAKKETJE

VLINDER SOLDEREN